(2020. febr-i állapot …)
1. Szőke D.: Közlekedési rendszerek sztochasztikus, dinamikus modelljeinek optimálása
Diplomaterv, 1980
2. Péter T., Szőke D.: Gépjármű lengőrendszerek nemlineáris karakterisztikáinak meghatározása az aktív rugózás digitális szimulációjával
Fiatal Oktatók és Kutatók Fóruma, BME, 1980
3. Péter T., Szőke D.: Adaptive Optimierung von Kraftfahrzeug-Schwingungssystemen
GAMM Tagung '82, Budapest, 1982
4. Szőke D.: Sztochasztikus gerjesztésű járműlengőrendszerek adaptív optimálása
egyetemi doktori értekezés, Budapest, 1982
5. Horváth S., Szőke D.: Az aktív terhelések hatása a jármű vázszerkezetek dinamikus igénybevételére
200 éves BME Jubileumi Konferencia, Bp., 1983
6. Horváth S., Szőke D.: Autóbusz kocsiszekrény merevségének hatása a dinamikus igénybevételek szórására
IV. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 1983
7. Michelberger P., Szőke D.: Change of vibration characteristics of a simplified vehicle model as a function of external parameters
Acta Technica, 97. (1-4) pp.241-259. 1984
8. Michelberger P., Horváth S., Szőke D.: Influence of payload on the dynamic stresses in vehicle structures
Int. J. of Vehicle Design, Vol.5. No. 4. 1984, pp. 407-416.
9. Szabó I., Horváth S., Szőke D.: A végeselemes méretezési módszer alkalmazása a raktári felrakógépek fejlesztésében
Gép, 1985. 4.sz.,pp. 134-137.
10. Michelberger P., Szőke D.: Speed-dependet vertical vibrations of elastic vehicle bodies
Int. J. of Vehicle Design, Vol.8. No. 1. (1987) pp. 87-95.
11. Mitschke M., Szőke D.: Motorschwingungen-Karosserieschwingungen-Akustik
VDI Tagung, Wolfsburg, 1987.
Tendenzen im modernen Karosseriebau VDI Bericht 665. pp. 349-370.
12. Szőke D., Michelberger P.: Möglichkeiten zur Verminderung der Rechenzeiten bei der Ermittlung von Übertragungscharakteristiken
Wiss. Zeitschrift hochschule für Verkehrswesen „Friedrich List”, 34. pp. 812-819. 1987
13. Szőke D.: Jármű felépítmény belső csillapításának hatása a jármű lengésére és a vázszerkezet igénybevételére
Kandidátusi értekezés, Budapest, 1988
14. Michelberger P., Szőke D., Horváth S.: A városi autóbusz csillapítás összetevőinek hatása a
jármű lengésére
Rezgésvédelem ’88 szeminárium, MTESZ , OPAKFI, Budapest, 1988, pp. 143-152.
15. Szőke D.: Die Wirkung der inneren Dämpfung des Tragwerkes auf seine Beanspruchung
Periodica Polytechnica, Transportation Engineering, vol. 16 Nos.1-2, 1988., pp.
16. Szőke D.: Az autóbusz felépítmény nemlineáris csillapító összetevőjének egy lehetséges modellje
Járművek és Mezőgazdasági Gépek, 36 (7.sz.), pp. 261-266. 1989
17. Szőke D.: A felépítmény belső csillapításának lehetséges mértéke egy városi autóbusznál
Járművek és Mezőgazdasági Gépek, 36 (8.sz.), pp. 298-304. 1989
18. Szőke D.: Die Wirkung der inneren Dämpfung des Aufbaues auf die Fahrzeugschwingungen
Periodica Polytechnica, Transportation Engineering, vol. 17 No.1, 1989., pp.
19. Szőke D.: Motorerregter Körperschall
(Forsetzungsantrag zu DFG Mi 96/35-1) DFG pályázati anyag
20. Motorerregte Schwingungen (társszerző: Szőke D.)
IfF Bericht 1991 Nr. 712.
21. Szőke D.: Schwingungsanalyse von mechanischen Systemen und Fahrzeugen
Hannover Messe '92, 1992. ápr. (kiállítási anyag és számítógépes bemutató)
22. Szőke D., Horváth S.: Dynamic analysis of vehicle structures
VSDIA’92, 3th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies
Bp., 1992. nov.
23. Szőke D.: Schwingungsuntersuchung des Omnibusses mit Hilfe der Modalanalyse
XXIV. Beratung der Omnibusexperten, Bp., 1993. szept. 27-29. pp. 225-231.
24. Szőke D.: Zusammensetzung der reduzierten Steifigkeitsmatrix
GAMM Tagung '94, Braunschweig, 1994. ápr. 4-8. pp. 316.
25. Szőke D.: Static condensation by dynamic calculations
VSDIA’94, 4th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies
Bp., 1994. nov. 4-7., pp. 521-527.
26. Gajdár T., Oroszváry L., Szőke D.: Active Vibration Control of High-Speed Railway Bogie,
CARS & FOF ’95, Columbia, 28-30. Aug. 1995, pp. 277-282.
27. Szőke D.: Dinamikus rendszer kondenzációjának egy gyakorlati megoldása
VII. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 1995. aug. 29-31. pp. 107.
28. Michelberger P., Gajdár T., Szőke D.: Autóbuszok fejlesztésének elméleti módszerei
XII. International Heavy Vehicle Conference, Bp., 1995. szept. 13-15.
29. Szőke D., Gajdár T.: Optimal Control of Flexible Bus Structures
28th ISATA Conference, Stuttgart, 18-22. Sept. 1995, pp. 753-762.
30. Szőke D.: Dynamische Analyse von Nutzfahrzeugen
Mercedes Benz AG. F+E, Stuttgart, 1995. dec. 12.
31. Szőke D.: Diszkrét csillapító elemmel rendelkező VEM rendszer dinamikai analízise a DADD postprocessorral
TMCE Symposium ‘96 ,Budapest, 1996. máj. 29-31.
32. Szőke D.: Dynamische Analyse von FEM Strukturen mit diskreten Dämpferelementen
XXVII. Beratung der Omnibusexperten, 1996. aug. 28-30. Budapest, pp. 264-271.
33. Szőke D.: Wirkung der Modellstrukturen auf die berechneten Fahrzeugschwingungen
XIII. International Heavy Vehicle Conference, Bp., 1996. okt. 17-18., pp. 1-8.
34. Szőke D.: Nonlinear System and Modalanalysis
VSDIA’96, 5th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies
Bp., 1996. nov. 11-13. pp. 531-536.
35. Szőke D.: Haszongépjármű teherviselő szerkezetének méretezése számítógép segíségével
előadási anyag részlet a Kari Szakmai Napon Márialigeti J. előadásához, BME,
Bp., 1997. jan. 14.
36. Szőke D.: Dynamische Analyse von FEM Strukturen mit diskreten Dämpferelementen
(kiállítási anyag és számítgépes bemutató),
Studien- und Berufsinformationsmesse, Wien, 1997. márc. 6-9.
37. Szőke D.: A modálanalízis alkalmazása a közlekedés területén
Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek, 1997. 3. sz. pp. 84-92.
38. Szőke D.: Nemlineáris rendszer modális szintézise
Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek, 1997. 4. sz. pp. 135-140.
39. Szőke D.: Nonlinear System and Modalanalysis
Periodica Polytechnica, Transportation Engineering, vol. 25. No. 1-2., pp. 79-84. (1997)
40. Szőke D.: Járművázszerkezeti modell statikus kondenzációja a dinamikus jellemzők segítségével
Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek, 1997. 6. sz. pp. 201-204.
41. Szőke D.: DADD utófeldolgozó - egy eszköz a járművázszerkezetek dinamikai méretezéséhez
Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek, 1997. 7. sz. pp. 237-243.
42. Szőke D., Horváth S.: Dynamic analysis of vehicle FEM system with discrete damper
15th IAVSD Symposium, Bp., 1997. aug. 25-29.
43. Szőke D., Horváth S.: Dynamic analysis of vehicle FEM system with discrete damper
Vehicle System Dynamics Supplement 28 (1998), pp. 485-495.
44. Szőke D.: Flexible bus structures obtained by the method of static condensation
Periodica Polytechnica, Transportation Engineering, vol. 23. pp. 107-114.
45. Szőke D.: Szerkezetdinamika és modálanalízis
előadás a "Fahrzeugdynamik und Simulation" Symp.-on a Steyr-Daimler-Puch AG. rendezésében, Bp. 1997. okt.30.
46. Szőke D.: Járművázszerkezetek dinamikus méretezése
Ipari Nyílt Nap, BME Közlekedésmérnöki Kar, Bp., 1998. jan. 26.
47. Szőke D.: Dinamikus rendszer paraméterérzékenység vizsgálata
MicroCAD'98 International Scientific Conference, Miskolc, 1998. febr. 25-26. pp.
48. Szőke D.: Szerkezetdinamikai eszközök haszonjárművek fejlesztésénél
Design for Quality Symp. II, GTE, Bp. 1998. máj.19
49. Szőke D.: Haszonjárművek szerkezetdinamikai méretezése
Ganz Hunslet Symp., Bp. 1998. máj. 23.
50. Szőke D.: SKFmachin program lehetőségei a kísérleti modálanalízisben
SKF Symp., Bp.,1998. jún.12.
51. Szőke D., Horváth N.: A tehetetlenségi tenzor kísérleti meghatározása
Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek, 1998. 12. sz. pp. 433-437.
52. Szőke D.: Diskontinuum struktúrák belső csillapításának modellezése
Járművek, építőipari és mezőgazdasági gépek, 1999. 1-2. sz. pp. 13-15.
53. Szőke D.: Creating damping matrix with prescribed frequency properties
VSDIA’98, 6th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 1998. nov. 9-11. pp. 529-534.
54. Szőke D., Horváth N.: Experimental determination of tensor of inertia with tetrahedron method
VSDIA’98, 6th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies
Bp., 1998. nov. 9-11. pp. 485-493.
55. Fekete A., Szőke D.:Determination of structure dynamic properties from measurements
VSDIA’98, 6th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies
Bp., 1998. nov. 9-11.
56. Szőke D., Horváth N.: Mesaured of tensor of inertia with tetrahedron method
Periodica Polytechnica, Transportation Engineering, vol. 26. pp. 201-209. (1998)
57. Szőke D.: Modal parameter estimation of vehicles
MicroCAD'99 International Scientific Conference, Miskolc, 1999. febr. 24-25. pp. K 129-132.
58. Kuti I., Szőke D.: Three Dimensional Semi-rigid Ring Tyre Model and its Application to the Transient Analysis of Vehicles
16th IAVSD Symposium, Pretoria, South Africa, Aug. 30 to Szept. 4, 1999.
59. Szőke D.: Effect of Non-linearities on the Dynamic Loads of Bus Framework Structure
30th Meeting of Bus and Coach Experts, Győr, 24-27 August 1999, proc. 247-254.
60. Szőke D., Fekete A., Kerekes E.: Experimental Modalanalysis of Low Floor Buses
30th Meeting of Bus and Coach Experts, Győr, 24-27 August 1999, proc. 255-262.
61. Szőke D., Horváth N.: Determination of Dynamical Properties of Bus Engine from Structure Dynamic Measurements
30th Meeting of Bus and Coach Experts, Győr, 24-27 August 1999, proc. 263-268.
62. Kuti I., Szőke D.: Three Dimensional Semi-rigid Ring Tyre Model and its Application to the Transient Analysis of Vehicles
16th IAVSD Symposium, Pretoria, South Africa, Aug. 30 to Szept. 4, 1999.
63. Szőke D., Fekete A., Kerekes E.: Alacsonypadlós autóbusz kísérleti modálanalízise
Járművek, 1999. 7-8. pp. 5-8.
64. Szőke D., Horváth N.: Autóbuszmotor dinamikai jellemzőinek meghatározása szerkezetdinamikai mérésekből
Járművek, 1999. 7-8. pp. 41-43.
65. Szőke D.: Idővariáns rendszer modálanalízise
VIII. MAMEK, Miskolc, 1999. aug. 30-szept. 1, plenáris előadás, pp. 138.
66. Szőke D., Michelberger P.: Fahrzeug und Nutzlast
(Zusammenwirkung von Omnibus und Insassen)
Einfluss von Schwingungen von technischer Transportmittel auf den menschlichen Organismus, Varschau, 17. Nov. 1999, pp. .80-84.
67. Szőke D.: Modal Analysis of Time Variant System
Interaction of Vehicle and Useful Load Studies in Vehicle Engineering and Transportation Science
A Festschrift in Honor of Prof. Pál Michelberger on Occasion of his 70th Birthday, pp. 71-84.
68. Szőke D.: Nemlinearitások hatása az autóbusz vázszerkezet dinamikus igénybevételére
Járművek, 2000. 3-4. pp. 10-13.
69. Szőke D.: A relatív fázis függvény szerepe pálya realizációk előállításánál
MicroCAD2000 International Scientific Conference, Miskolc, 2000. febr. 23-24. pp. 163-168.
70. Szőke D.: The Relationships between the Relative Phase and Coherence Functions in Case of Road Surface Realisations
VSDIA’2000, 7th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2000. nov. 6-8., pp.
71. Fazakas G., Gausz T., Szőke D.: Simulation of Aeroelastic Motion of an Aircraft Wing
VSDIA’2000, 7th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2000. nov. 6-8., pp. 437-442.
72. Szőke D.: Modalanalyse der dynamisch kondensierten Schwingungssysteme
GAMM Tagung, Zürich, 2001. febr. 10-14. pp. 142-143.
73. Szőke D.: Az általánosított sajátérték feladat közelítő megoldása
MicroCAD2001 International Scientific Conference, Miskolc, 2000. márc. 1-2. pp. 127-132.
74. Szőke D., Kuti I.: An improved formulation to the numerical simulation of road surface roughness
17th IAVSD Symposium, Copenhagen, 20-24. Aug. 2001. pp.
75. Szőke D.: A kísérleti modálanalízis néhány alkalmazása
MicroCAD2002 International Scientific Conference, Miskolc, 2002. márc. 7-8. pp. 31-35.
76. Szőke D.: Haszonjárművek szerkezetdinamikai vizsgálata
Habilitációs tézisek összefoglalója(63.o.), 2002. febr. 24. (nem került beadásra)
77. Györgyi J., Szőke D.: Calculation of vehicle-bridge dynamic interaction in shared system
EURODYN2002 Conference, München, 2002. Sept. 2-5.
78. Szőke D.: Az autóbusz szerkezetdinamikai jellemzői aktív utas modell esetén
33th Meeting of Bus and Coach Experts, Keszthely, 2002. szept. 2-4.
79. Szőke D., Thámm Cs.: MBS és FEM alapon számított autóbusz szerkezetdinamikai jellemzők összehasonlítása
33th Meeting of Bus and Coach Experts, Keszthely, 2002. szept. 2-4.
80. Szőke D., Petrovics J.: Hidropulzátor mechanikai paramétereinek meghatározása autóbusz szerkezetdinamikai vizsgálatokhoz
33th Meeting of Bus and Coach Experts, Keszthely, 2002. szept. 2-4.
81. Györgyi J., Szőke D.: Vehicle-bridge interaction with irregularity of the surface
NMCM2002 Miskolc, July 15-19, 2002. pp. 95-96.
(An Euro Conference on Numerical Methods and Computational Mechanics)
82. Szőke D., Györgyi J.: Road vehicle-bridge interaction
VSDIA’2002, 8th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2002. nov. 7-9., pp.
83. Szőke D., Petrovics J.: Dynamic characteristics at tire-ground point to determine mechanical parameters of a servohydraulic testing system
VSDIA’2002, 8th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp.,2002. nov. 7-9., pp.
84. Szőke D., Györgyi J.: Jármű és híd, mint kapcsolt dinamikus rendszer struktúra és paraméter vizsgálata
MicroCAD2003 International Scientific Conference, Miskolc, 2003. márc. 6-7. pp.37-47.
85. Szőke D.: Haszonjármű merevtestszerű mozgásösszetevőinek dinamikus igénybevétele
IX. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2003. aug. 29-31.
86. Gorove L., Dóra S., Szőke D.: Wofür ist die hydraulische Trage gut?
Öst. Ges. f. Notfall und Katastrophenmedizin ,
10. Kongress mit Symposium, Wien, 2-3. Sept. 2003.
87. Szőke D.: Analysis of the Dynamic Reduced Vibration System
(Analyse der dynamisch kondensierten Schwingungssysteme)
MicroCAD2004 International Scientific Conference, Applied Mechanics,
Miskolc, 2004. márc. 18-19.
88. Szőke D.: Properties of the stress of upper body at rigid-body like movement components
VSDIA’2004, 9th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp.,2004. nov. 15-17., pp.
89. Szőke D.: A redukált rendszer merevségi mátrixának előállítása az egységnyi tömeg módszerével
Gép, 2005. pp.
90. Szőke D.: Járművek szerkezetdinamikai folyamatai, szimulációs és méréses kiértékelési módszerek
MTA Mechanika Bizottság, 2005. ápr. 27. (meghívott előadó)
91. Szőke D.: A végeselemes modell megbízhatósága
MSC találkozó, Bp. 2005. szept. 15-16. (nem került előadásra)
92. Szőke D., Lógó J.: Optimum suspension parameters for road vehicles
VSDIA’2006, 10th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2006. nov. 6-8., pp.
93. Szőke D., Devecz J., Sofró Cs., Pintye F.: How does the elastic wheel rewrite the road-bumps?
VSDIA’2006, 10th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2006. nov. 6-8., pp.
94. Szőke D., Lógó J.: A jármű felfüggesztési paramétereinek optimálása
X. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2007. aug. 27-29. pp. 12 (prf.) Optimalizálás I.
96. Szőke D.: Autóbusz lengéskényelmének javítása a felfüggesztési paramétereinek optimális megválasztásával
Magyar Mérnök Akadémia, Budapest, 2007. szept. 4-6.
... pdf
97. Zobory I., Szőke D.: Analysis of Bending Stresses Arising in the Main Beam of the Underframe of a remotorised Diesel Locomotive under Track Irregularity Excitation
VSDIA’2008, 11th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2008. nov.10-12. pp.
98. Szőke D., Takács L.: Difficulties of Principal with the Automatic Wheel Balancing
VSDIA’2008, 11th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2008. nov.10-12. pp.
99. Szőke D.: Approximate Estimation of the Extremal Stresses Arising in Bus Superstructures Caused by Transient Road Unevenness Excitation
VSDIA’2008, 11th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2008. nov.10-12. pp.
100. Szőke D.: Modálanalízis – módszer és lehetőség a mobil vázszerkezetek dinamikai vizsgálatában, méretezésében
MTA GAB előadás, Budapest, 2009. május 15.
101. Szőke D., Vincze-Pap S.: Stress calculation and estimation of bus structure in case of transient displacement excitation
F I S I T A World Automotive Congress, 30 May – 4 June, 2010, Budapest
102. Szőke D., Székely P.: Stress Characteristics of the Vehicle Structure as a Function of the Passenger Model in the Case of Stochastic Road Irregularity Excitation
VSDIA’2010, 12th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2010. nov. 8-10. pp.
103. Szőke D., Lógó J., Merczel D.: Optimal suspension settings for ride comfort od road vehicles
Periodica Polytechnica, Civil Engineering, 54/2 (2010) pp. 73-78.
... pdf
104. Szőke D., Székely P.: Alkalmazások a mobil vázszerkezetek dinamikai vizsgálatában
XI. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2011. aug. 28-30.
105. Szőke D., Lógó J.: Egy városi autóbusz optimális paramétereinek meghatározása
XI. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2011. aug. 28-30.
106. Szőke D., Zobory I.: A nyomott rúd dinamikai vizsgálata avagy hogyan mozog a locsolócső?
XI. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2011. aug. 28-30.
107. Takács L., Szőke D.: Az abroncs által módosított útegyenetlenség leírása
XI. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2011. aug. 28-30.
108. Szőke D., Turcsi B.: Influence of the structure of the load spectra on the chassis’ fatigue characteristic
VSDIA’2012, 13th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2012. nov. 5-7. pp.
109. Turcsi B., Szőke D.: Comparing fatigue evaluation algorithms concerning a chassis
VSDIA’2012, 13th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2012. nov. 5-7. pp.
110. Szőke D.: Mobil vázszerkezetek szerkezetdinamikai vizsgálatai I. rész
Könnyűszerkezetes Akadémia BME előadás, Bp., 2013. nov. 7.
111. Szőke D.: Mobil vázszerkezetek szerkezetdinamikai vizsgálatai II. rész
Könnyűszerkezetes Akadémia BME előadás, Bp., 2013. nov. 7.
112. Szőke D.: Diszkretizált rúdszerkezeti modell struktúrák összehasonlítása
Jubileumi emlékkönyv Zobory István prof. úr 70. születésnapjára, 2014, pp. 200-208
113. Szőke D.: Az utas hatása a jármű vázszerkezet feszültség jellemzőire
42. Gépjármű Szakértői Szeminárium és Járműakadémia, Gödöllő, 2014. szeptember 24.
114. Szőke D.: A jármű és a szállított teher dinamikai kölcsönhatása
XII. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2015. aug. 25-27.
115. Szőke D., Zobory I.: Dynamical properties of crank mechanisms
VSDIA’2016, 15th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2016. nov. 7-9. pp.
116. Szőke D., Zobory I.: Investigation into the Structure of the Railway Track/Vehicle Connection
VSDIA’2018, 16th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies Bp., 2018. nov. 5-7. pp.
117. Szőke D.: Modell redukálási eljárások jármű szerkezetdinamikai alkalmazásoknál
Jubileumi emlékkönyv Zobory István prof. úr 75. születésnapjára, 2019, pp.
118. Szőke D.: Vasúti pálya és jármű kapcsolat leírása diszkretizált modell segítségével
XIII. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2019. aug. 27-29.
119. Szőke D.: Modell redukálási eljárások összehasonlító vizsgálata jármű szerkezetdinamikai alkalmazásoknál
XIII. Magyar Mechanikai Konferencia, Miskolc, 2019. aug. 27-29.